środa, 25 kwietnia 2012

Lumpowy haul

Dziś zrobiłyśmy dla Was zdjęcia naszych ostatnich zakupów. Macie okazje zobaczyć wyniki naszego sh maratonu. Często wracamy z całymi torbami ubrań. Tu pokazujemy tylko rzeczy które są " gotowe od zaraz" do noszenia. Jednak kupiłyśmy też rzeczy do przerabiania ale o tym w innych postach.

Wszystkie rzeczy kupione są na wagę, wyszło około 2 zł każda. Jesteśmy szczególnie zszokowane h&m.


















Jutro mamy wolne więc może coś wyniknie w sprawach DIY . Już się nie możemy doczekać tego dnia ;)

2 komentarze:

  1. fajne koszulki, taką samą z tym orłem też widziałam kiedyś w sh ale nie wzięłam bo była wyceniona na około 20 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z koniem i z zespołem KISS najbardziej mi się podobają. ;)
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń