środa, 2 maja 2012

Pierwszy outfit ;)

Hej!
W związku z tym że J. wyjechała na majówkę a ja dzielnie się uczę do matury zrobiłam dziś outfit. Warunki pogodowe strasznie przeszkadzają w nauce, więc oto wyniki mego buntu.(Jaka matura? xd ) W piątek polski więc można sobie dziś odpuścić. Zestaw który możecie oglądać wybrałam na spacer z moim lubym ;) Dziękuję mu również za zdjęcia ;* No i pierwszy outfit za mną. Mam nadzieję że w miarę udany ; )










bluzka - orsay %, spodnie - H&M %, buty - ryłko, Bransoletka - House %, zegarek - swach,
naszyjnik - promod %

(heh wszystko kupuje na przcenach ; )) )

I jeszcze śliczne pączki i kwiatki, ach czuje się tą wiosnę... W całym parku w dodatku pachniało bzem!



Wiewiórkę zobaczyliśmy zupełnie przypadkiem, podeszła do nas bardzo blisko...
 Byłam bardzo zdziwiona, że się nie bała. 
Chyba głodna ;)


A na koniec mój pies któremu zazdroszczę oczu. Mogłabym takie mieć ; ) 
Dzielnie ze mną przebiegł parę km rano ...

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twoja bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. klasyczny romantyczny zestawik :)
    W sam raz na "randkę" z ukochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow :D
    pięknie wyglądasz! bransolety zazdroszczę!!
    pies ma cudne te oczyska :DD

    no ja polskiego się nie obawiam wgl ale matematyki ! i rozszerzonego angielskiego ! haha to jest masakra! piszę jeszcze polski rozszerzony a to na lajcie. matma to dla mnie jedyny stres ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ja w przeciwieństwie piszę matematykę rozszerzoną a polskiego się boję jak cholera ;) Jakbyśmy złączyły siły to zdałybyśmy wszystko elegancko ;) ps. bransoletka teraz za jakieś 8 zł. w housie na przecenach xd

      Usuń